öööh helg

riktigt seg vecka.
ibland blir det för mycket på en gång, och när det blir så, så stänger jag av.
slutar tänka liksom.
istället har jag ägnat mig åt att i destruktiv anda hetsäta choklad och dricka mängder med läsk.

i fredags var ja hemma hos joel på kvällen och träffade pärlorna.
gjorde ett försök med södertäljesuteliv, total fail.

lördagen började med en öken i munnen och två byggare i köket och utebliven el.
sunk allt sket sig, så de blev en frukost på donken innan det var dags att slita på jobbet.
på kvällen igår grillade jag hemma hos johan och annika, och fick för första gången träffa casper, vilken liten kille.. hujhuj. den inbyggda klockan började nästan ticka.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jussi

Jag trodde nästan du hade slutat blogga, jag var så ledsen. Men nu är jag glad igen!

Postat av: Anonym

Men mallan, ...............................maket it happen what ever


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback